آقای خامنه ای به چه مجوزی ۸۰ آمبولانس به جای کمک به زلزله زدگان به كربلا فرستادی؟!

در شرایطی که عروس بروجردی با هزاران امید جهیزیه خود را تقدیم زلزله زدگان می کند، نظام آخوندی كاروان كاروان نآن شب ايرانيان را به سوريه می فرستد آنهم در بحران زلزله كردستان!!


خیانت خامنه ای و مزدوران کثیفش به کشور و ملت مصیبت زده ایران یکی دو نوع نیست، این فرد خودکامه و جنایت کار که کمترین هویت و عرق ملی ایرانی بودن را ندارد خود و خانواده اش از سه دهه پیش تا کنون به صدها نوع جرم و جنایت، غارتگری، حق کشی و انواع دزدی های دیگر پرداخته و ملت مظلوم و محروم ایران را به فقر و تنگدستی خاکستر نشین نموده است.

به راستی اگر عدالتی در کار بود و هم میهنان ما می خواستند این فرد جنایت کار را مجازات کنند جزای او دهها بار اعدام و یا زندانی همیشگی بود.

غارت ملی به نفع تازیان: این روش ظالمانه وضد ایرانی را که خامنه ای تازی زاده در پیش گرفته چگونه می توان تعبیر و تفسیر نمود.این  فرد خیانت کار خدانشناس به چه علت و به چه مجوزی از بیت المال و ثروت ملی که متعلق به ۸۵ میلیون مردم محروم ایران است می دزدد و صرف غزه، لبنان، یمن، و دیگر مناطق تازی نشین می کند که کمترین ارتباط و نسبتی با ملت ایران ندارند. 

آیا مردم ایران به خواب جهالت فرو رفته اند که این همه دزدی و غارت گری از بیت المال را می بینند وخم به ابرو نمی آورند !؟ چرا با سكوت خود اينقدر بی انصافی و بی تفاوتی و ناسپاسی به میهن و منافع عمومی ميكنيد؟!

 (پيشتازان مدنی)






نظرات