اگر احمدی‌نژاد صداقت داشت به مجمع نمیرفت / او فکر میکند رهبر معترضان است.

محد کیانوش‌راد: 

احمدی نژاد به تصور باطل‌، خود را رهبر جریانی می داند که  به خیال او در آینده ی نزدیک به صورت گسترده با ریختن در خیابان ها به فتح مناصب، مسئولیت ها و برخورد با مقامات کشور منجر خواهد شد.


📌بیان چنین سخنانی علیه مقامات کشوری از طرف کسی که عضو تشخیص مصلحت نظام است، به دور از شأن چنین مجمعی است و در کمترین اقدام می توانند عضویت او را در این مجمع لغو کنند. 


📌اگر احمدی نژاد در سخنان خود صداقت داشت نباید در این مجمع در کنار دیگر مسئولانی که نسبت به آنها شکایت دارد حضور می یافت.


📌سخنان احمدی نژاد را می توان از چهار وجه بررسی کرد، اول به عنوان کسی که خود مسئولیت این کشور را داشته است چرا که ادعای چنین، فرار رو به جلو و پنهان کردن همه خرابی ها و فرصت سوزی هایی است که ایران را به پرتگاه سقوط رساند و اگر قرار است کسی در این حد سخن بگوید اول باید صداقت و توانمندی خود را ثابت کند. 


📌کسی که هشت سال جز خرابی، سوزاندن سرزمین های ایران و فرار نخبگان تأثیر دیگری نداشته است، امروز نمی تواند در مقام فردی مصلح ظاهر شود.


📌احمدی نژاد به عنوان یک شهروند می تواند چنین درخواست هایی در رابطه با مقامات کشور داشته باشد و می تواند این موضوع امری عادی تلقی شود و از این جهت آقای احمدی نژاد هم مثل هر فرد دیگری می بایست اجازه طرح دیدگاه های خود را داشته باشد. اما چرا در حالی که برخی فعالان و وکلای ملت به جرم انتقاد از برخی مسئولان در گوشه زندان عمر خود را سپری می کنند، فردی مانند احمدی نژاد بی محابا و به صورت گسترده علیه سران قوا تهمت می زند؟ آیا به دلایل ناگفته نسبت به تعرضات ایشان با سکوت و مماشات برخورد می شود؟


📌احمدی نژاد به تصور باطل‌ ، خود را رهبر جریانی می داند که  به خیال او در آینده ی نزدیک به صورت گسترده با ریختن در خیابان ها به فتح مناصب، مسئولیت ها و برخورد با مقامات کشور منجر خواهد شد. او به تصور باطل فکر می کند مردم احمدی نژاد را به عنوان رهبر خود در تحولات آینده انتخاب خواهند کرد. 


📌احمدی نژاد فکر می کند، او و مشایی در آینده تحولات سیاسی نقش تعیین کننده خواهند داشت، به همین دلیل نوع فعالیت ها و موضع گیری های او برای فردا اتخاذ می شود. احمدی نژاد با چنین تصوری سعی در فضا سازی تخریبی علیه نظام دارد و احتمالا یک جریان سیاسی دخمه نشین نیز تصور می کنند روزی می توانند از احمدی نژاد به عنوان ژست عدالت طلبانه و ژست برخورد با فساد استفاده کنند. همچون سید ضیاءالدین طباطبایی که در تاریخ معاصر ایران ابزار دست کسانی برای تحولات بعدی قرار گرفت.


نظرات